Brug for hjælp? Vi er tilgængelige på|salg@igoprofil.dk

De bedste rejsegadgets: Tag på rejse med din kunde

Har du nogle planer for sommeren? Måske nogle dagsture, camping, eller en en uge i sommerhuset med familien? Alle nyder deres sommerferie på forskellige måder, men fælles for dem alle er, at de glædeligt vil vise dit logo frem, så længe det er placeret på en firmagave, du har foræret dem. I verdenen inden for reklameartikler og firmagaver skal du som regel være i god tid, når du planlægger offline-kampagner. Firmajulegaver bør f.eks. købes allerede omkring juli eller august. Princippet er det samme med sommerkampagner – jo tidligere desto bedre. Men, det er bestemt ikke for sent endnu, og vi sidder klar til at hjælpe dig med at vælge de helt rigtige gaver. Denne artikel byder på inspiration, så du kan være helt klar til sommerens markedsføring.

Rejsen går til…

Selvom mange foretrækker at bruge deres sommerferie i et andet land, er der rig mulighed for at nyde ferien hjemme i Danmark. Fænomenet hedder ‘staycation’, og går basalt set ud på at feriere i ens hjemland, ved at tage på dagsture, der er inden for rimelig distance af ens hjem. Hvis du aldrig har prøvet det før, så kan du med garanti finde nye måder at opleve dit hjemland på, på trods af du bruger hver dag her. Tag ud og se hvor smukt et land vi bor i.

Tip: Uanset om det er en weekendtur eller en længere ferie, du planlægger til sommer, skal bruge en rejsetaske eller evt. kuffert, og det samme skal dine kunder og medarbejdere. Vi kan levere begge slags rejsetasker med dit logo, så din virksomheds identitet er synlig under alle sommerferiens mange rejser. Til de mere almindelige dagsture, anbefaler vi en helt bestemt taske – nemlig kundefavoritten Nolan RPET.

Hvad skal du have med på ferie?

Til sommerens eskapader skal du naturligvis huske det praktiske. Hvis du er strandtypen, vil dette inkludere produkter såsom strand- og køletasker, madkasser, solbriller osv. Der er mange forskellige produkter, som alle egner sig til forskellige formål. Pointen er blot, at du skal overveje hvilken type dine kunder og medarbejdere er, og forære dem passende gaver, så de får mest ud af deres sommer med din virksomhed in mente.

Tip: Er du butiksejer? Sørg for at have relativt prisvenlige giveaways klar, såsom solbriller, solcreme, osv., som du kan forære til kunder, når de foretager et køb. Det er en god måde at opbygge kundeloyalitet på.

Flere gode tips til sommeren

Artiklen nævnte tidligere ‘staycation’, altså ferie i eget land. Vi kan anbefale, at du spicer det op med nogle cykelture, så du kan komme ud og opleve dine omgivelser på en helt ny måde. Hvis du vil prøve noget rigtig sjovt, kan du sammensætte en spændende tur på Google Maps, og placere seværdigheder undervejs på ruten, som dig og dine rejsepartnere kan få glæde af på ruten. Efter en hård omgang motion på cyklen, er det velfortjent med lidt mad og drikke, og heldigvis er sommeren den perfekte årstid til grillaftener og og picnics. Dine kunder og medarbejdere er med garanti også store fans af hyggelige grillaftener, hvorfor nogle sommergaver, såsom et lækkert BBQ-sæt kan gøre et godt indtryk.

Tip: Find ud af hvordan du kan bruge gadgets og giveaways til at støtte dine offlinekampagner. Se alle mulighederne inde på IGO Profil.

Husk solcremen!

Man kan aldrig regne med det danske vejr. Nogle dage er det mere gråt end en stumfilm fra det forrige århundrede, og andre dage skulle man tro, man var rejst sydpå. Vi danskere er desværre rigtig gode til at glemme solcremen. Det slår vi et slag for nu, så både du, dine medarbejdere og kunder kan komme helskindet igennem sommerferien. Du kan finde solcreme, som kan trykkes med dit logo inde på vores webshop.

Tip: Som du ved, beskytter solcremen din hud fra de skadelige UV-stråler fra solen. Hvor godt den gør det, angives ud fra SPF / solbeskyttelsesfaktoren, som du finder på flasken. Sørg for at benytte den creme, der passer til din hudtype.

Overrask både personale og kunder med lækre sommergaver

I Danmark er det meget almindeligt at modtage og forære gavekurve ved særlige lejligheder, og modtageren sætter altid stor pris på gestussen og indholdet af kurven. Men, du behøver ikke udlukkende reservere brugen af gavekurve til de helt særlige lejligheder. Ved at overraske medarbejdere og kunder med en lækker sammensætning af produkter, de kan bruge, til at få mest ud af deres sommer, opbygger du loyalitet, der er sin vægt værd i guld.

Begynd allerede i dag at overveje hvordan du kan implementere nogle af de tips, vi nævner i denne artikel. Hvis du har brug for hjælp, sidder vi klar til at hjælpe dig inde på www.igoprofil.dk.

By | 2021-06-30T09:22:16+02:00 21 maj 2021|