Brug for hjælp? Vi er tilgængelige på|salg@igoprofil.dk

Vi fejrer vores 75 års jubilæum

IGO Profil er en international markedsleder, der på nuværende tidspunkt er aktiv i 13 europæiske markeder. IGO Profil havde en beskeden begyndelse, men historien om hvordan vi kom til, er utrolig spændende. Læs videre for at høre mere!

Hvordan det hele startede

Den hollandske grundlægger af IGO Profil, Martien Jonkers, var den første i Holland til at starte en virksomhed fokuseret på at sælge kuglepenne med tryk tilbage i 1945. Dette gjorde han under navnet “Jonkers Handelsonderneming”. Det viste sig at være en kæmpe success, og ledte virksomheden hen imod 1961, hvor en navneændring fandt sted – og pludselig blev IGO (International Gifts Organization) til, som lagde fundamentet for, hvad vi tilbyder i dag: firmagaver og reklameartikler med tryk til virksomheder.

Rejsen mod IGO-POST

Martien var en rigtig forretningsmand, der altid forsøgte at forbedre hans udvalg af produkter til kontoret. Han vidste præcis hvilke produkter, der var populære, og blev derfor fascineret af en ny tilgang til at markedsføre sig selv: produktkataloger leveret til døren. Dette ledte til skabelsen af IGO Profil, som vi kender det i dag, og tager æren for mange gode vækstår.

Da Martien blev spurgt, hvordan han var i stand til at opnå så voldsom en vækst for hans virksomhed, svarede han dette: “Du er nød til at få de gode ideer og finde de rigtige folk at arbejde sammen med for at føre dem ud i livet”, og dette er stadig sandt den dag i dag.

Siden 80’erne har IGO Profil udvidet sig i Europa med kontorer i Belgien og Frankig, og i dag er vi aktive i 13 markeder: Holland, Belgien, Frankrig, Tyskland, Østrig, Schweiz, Norge, Finland, Sverige, Danmark, Irland og England.

IGO Profil!

Tiderne har skiftet, og det samme har vi. Derfor ændrede vi igen navn i 2017 fra IGO-POST til IGO Profil, for bedre at passe ind i en digital tidsalder. Dette navneskifte kom med en komplet udskiftning af vores identitet. I dag er vi en international e-commerce virksomhed med en historie vi er stolte af, og en masse erfaring inden for firmagaver og reklameartikler.

Vi investerer meget tid og energi i at opbygge personlige relationer med vores partnere og kunder, og søger altid at have fingeren på pulsen, når det kommer til kundebehov. Vi ønsker at gøre det så nemt som muligt for jer, at skabe jeres eget brand og opbygge egne personlige relationer. Dette gør vi gennem vores personlige rådgivning, produkter af høj kvalitet og 75 års historie, som vi er stolte af.

Sådan har vi gjort en forskel i mere end 75 år

Vi ved, at firmagaver med logo kan hjælpe med at opbygge personlige relationer. Hvordan ville du f.eks. sørge for at holde dig synlig i tider, som disse? Måske gennem et bæredygtigt initiativ. Til eksempel har vi valgt at prioritere CSR, ved at donere et procentdel af vores omsætning til One Tree Planted, som planter træer verden over til steder i nød – vi har plantet 26.231 træer indtil nu! Vi samarbejder også med Senzer, en virksomhed der hjælper folk med at komme ind på arbejdsmarkedet og finde roller, hvor de kan vokse med opgaven.

En bæredygtig mission

Vores mission er at gøre det nemt for virksomheder, at udfolde deres brand gennem firmagaver med tryk. Men, det er vigtigt for os at gøre det på bæredygtig vis. Derfor søger vi altid at udvide vores bæredygtige sortiment, så vi altid har de nyeste trends på lager.

Udover bæredygtighed inden for produkter, er vi også stolte af vores af vores medarbejderhistorik. Vidste du f.eks. at medarbejdere i gennemsnit bliver hos os i 5,9 år? Det er lang tid, hvor vores dygtige medarbejdere bidrager med deres viden, erfaring og talenter, så vi kan opnå vores mål som virksomhed.

Helt lige til

Siden 1945 har vores mission været den samme: at personliggøre og simplificere, hvad det vil sige at give. Det skal være helt lige til. Gennem personlig service, høj produktkvalitet, og firmagaver, der skaber positive indtryk, forbliver vi tro mod vores mission. Vi har et kæmpe sortiment af produkter, og vores dygtige rådgivere er altid klar til at guide dig lige fra produktvalg til kampagnespecifikke spørgsmål, skridt for skridt.

Vi forstår og sætter pris på vigtigheden af at give. Derfor opfordrer vi vores kunder, til at “give tilbage” deres kunder, for kun sådan kan man opnå mere. Det er med god grund vi har over 500.000 tilfredse kunder!

By | 2021-08-30T11:17:43+02:00 17 august 2021|